Jak vyrobit originální dárek - NÁUŠNICE

16. prosince 2011 v 13:33 | Terka |  Tvořím a návody
Nevíte co dát kamarádům, nebo rodině pod stromeček? Tak speciálně pro vás sem si vytvořila rubriku tvořím, která bude plná nápadů a mých výrobků. Nyní jsou tu již první nápady.

Náušničky:
Tyhle náušnice nebyly nijak náročné. Pokud máte doma nějaký starý dětský náramek, můžete korálky rozdělat a ty nejhezčí použít na hezkoi ozdobičku. (V mém případě je to ta hvězdička - vypadá hezky, že?)
Pokid nevíte jak na to, zde je návod:

1. ustřihněte si tenký drátek cca10-15cm, podle toho, jak chcete, aby byly náušnice dlouhé.
2. Přeložte drátek přesně na půl. (Nyní pracujeme už jen s jedním koncem).
3. Vemte si jen jeden konec drátku a navlíkněte na něj 1 korálek - to bude konec náušnic (v mém případě to je ten korálek pod hvězdičkou.)
4. Nyní si vemte oba dva drátky a navlíkněte na ně nějaký dominantní korálek (v mém případě je to kvězdička), nebo jen obyčejný, podletoho jak chcete, aby něušnice vypadaly.
5. Navlíkej dál na oba drátky korálky, dokud nebudete s délkou spokojení (v mém případě žluté nak hvězdičkou.)
6. Na jeden drátek provlékněte očkem v háčeku a udělejte s pomocí druhého drátky obyčejný uzlík, jako když si zavazujete boty - ne mašli!!!

7. Oba dva drátky provlékněte alespoň 3x očkem háčku (víckrát bude lepší).
8. Potom oba dva drátky obtáčejte okolo háčku - asi 5x. (musí to být opravdu utažené).
9. Nakonec oba drátky usrřihněte, nebo uštípněte co nejblíže háčku a zarovnejte, aby nepřečuhovaly.
10. Tohle všechno udělejte ještě jednou...
11. Máte hotovo, stačí jen zabalit do papíru, nebo si je povětsit na uši. Smějící se

Takto to bude vypadat:

Doufám, že jsem Vám to vysvětlila dost dobře a že jste to pochopily... Pokud ne, napište mi to do komentářů, já to vysvětlím.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Kač-Tuč Kač-Tuč | 20. února 2012 v 20:11 | Reagovat

TY náušnice jsu fakt cool, ale máš hezký i ty fotky....